رفع خطاهای پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF
نوشته شده توسط : حسین شجاعی

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF

گروه صنعتی ايران رادياتور كه اكنون بزرگترين توليد كننده انواع رادياتور، پكيج ديواری و انواع مشعل خانگی و صنعتی در خاورميانه می باشد، در سال ۱۳۸۳ توليد پكيج شوفاژ ديواری را آغاز نمود. امروزه محصولات و مدل های متنوع این گروه صنعتی در رده پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف تجهیزات گرمایشی دیواری و زمینی کشور را تصاحب نماید. این تنوع محصولات پکیج ایران رادیاتور به صورت پکیج زمینی و دیواری و در دو مدل کلی آنالوگ و دیجیتال دسته بندی و عرضه می شوند.

محصولات پکیج ایران رادیاتور آنالوگ و دیجیتال هم مانند بسیاری از لوازم و دستگاه های مصرفی خانگی برای استفاده بهتر و راهنمایی مصرف کننده دارای چراغ های هشدار دهنده و کدهای خطایی است که آشنایی با آنها بسیار ضروری به نظر می رسد. به طور کلی با توجه به اینکه سیستم و نحوه کار کرد پکیج ها کمی پیچیده است، شرکت سازنده آن از یک سری چراغ و عددهایی بر روی صفحه نمایش پکیج استفاده کرده است. از این جهت، در این مقاله قصد داریم به توضیح و بررسی خطاهای پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF در زمان استفاده به همراه راه حل رفع هر کدام از آنها با هدف عیب یابی و تعمیرات ابتدایی اشاره کنیم.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF - ونداد تجهیز

خطاهای پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF یکی از رایج ترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور و از نوع مدل آنالوگ است. در این مدل و محصولات آنالوگ مشابه دیگر کدهای هشدار و خطا به صورت چراغ های LED چشمک زن بر روی دستگاه نشان داده می شود. نکته مهم در مورد این است که در حالتی که این محصول صد در صد سالم باشد، این چراغ ها فقط روشن می مانند و در زمانی که در حالت چشمک زن باشند، نشانه وجود مشکل در دستگاه است. نکته قابل ذکر در اینجا این است که حروف FF به معنی پکیج دارای فن و دودکش دوجداره می باشد.

خطای ۸۰

این کد خطا در زمانی رخ می دهد که حرارت مبدل بیش از ۱۵۰ درجه سانتی گراد است.

دلایل بروز این خطا

  1. بالا بودن ارتفاع شعله پکیج
  2. خرابی کلید حد
  3. خرابی پمپ پکیج

راه حل

در بسیاری از موارد می توان با انجام اسید شویی مبدل اصلی پکیج این مشکل را رفع خواهد کرد و در صورتی که مشکل از پمپ، ارتفاع شعله و یا کلید حد باشد، باید این قطعات بررسی شوند و احیاناً تعمیر یا تعویض گردند.

خطای ۷۰

این کد خطا به این معنی است که دمای مدار گرمایش در بازه ۸۹ تا ۱۰۵ درجه سانتی گراد قرار دارد.

راه حل

مانند راه حل خطا ۸۰ باید عمل شود.

خطای ۷۰ – ۸۰

این کد به این معنی است که شعله در پکیج تشکیل نشده است.

دلایل بروز این خطا

  1. قطعی گاز پکیج
  2. خراب بودن قسمت جرقه زن
  3. خراب بودن قطعه تشخیص شعله
  4. تشکیل فلچ در دودکش

ادامه مطلب در مجله ونداد تجهیز

در کشور ما تجهیزات گرمایشی چون رادياتور آلومينيومی ، پكيج ديواری و انواع مشعل ایران رادیاتور توسط نمایندگی های مختلفی عرضه می شوند. فروشگاه اینترنتی ونداد تجهیز نیز به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، گرمایشی، سرمایشی و موتورخانه، پمپ و سیستم های آبرسانی، استخر سونا و جکوزی، تصفیه آب و هوا با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش دارد تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماید. در صورتی که قصد خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور دارید، می توانید با مشورت کارشناسان فروش ونداد تجهیز انتخاب بهتری داشته باشید.




:: برچسب‌ها: پکیج دیواری , پکیج شوفاژ دیواری , پکیج زمینی , خرید پکیج دیواری , قیمت پکیج شوفاز دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: